Jak ćwiczyć na Vibra Activ

Pozycja stojąca przednia
Rozstaw nogi tak, aby stopy znajdowały się na brzegach platformy wibrującej. W tej pozycji najefektywniej spalana jest tkanka tłuszczowa z brzucha, bioder, pośladków i ud. Wzmocnione i ujędrnione zostają wszystkie mięśnie przedniei tylne ud, pośladków oraz mięśnie proste brzucha.

 

Pozycja stojąca boczna
Rozstaw nogi tak, aby stopy znajdowały się na brzegach platformy wibrującej. Odchyl ciało raz w prawo raz w lewo. Stopy ułóż pod kontem około 20 stopni, zgodnie z kierunkiem ruchu tułowia. W tej pozycji najefektywniej spalana jest tkanka tłuszczowa z bocznych partii brzucha, bioder, pośladków i ud.
Wzmocnione i ujędrnione zostają wszystkie mięśnie przednie i tylne ud, pośladków oraz mięśnie skośne brzucha.



Pozycja stojąca przykucnięta (jazda konna)
Stojąc w rozkroku ugnij kolana, stopy skieruj lekko do wewnątrz.
W tej pozycji najefektywniej spalana jest tkanka tłuszczowa z ud i łydek.
Wzmocnione i ujędrnione zostają wszystkie mięśnie ud (proste, obszerne przyśrodkowe, dwugłowe) oraz mięśnie łydek (strzałkowe, piszczelowe i trójgłowe).


Pozycja przykucnięta lekka
Ukucnij w przysiadzie przed urządzeniem i połóż dłonie rozstawione na szerokość ramion przykładając je do platformy wibrującej. W tej pozycji najefektywniej zostaje spalana tkanka tłuszczowa z ramion, przedramienia, szyi oraz górnej części grzbietu.
Wzmocnione i ujędrnione zostają mięśnie piersiowe, górne grzbietowe oraz mięśnie przednie i tylne ramion i przedramienia.

 

Pozycja przykucnięta natarcie
Ukucnij przed urządzeniem w pozycji startowej z bloków. Dłonie połóż rozstawione na szerokość ramion i przenieś ciężar ciała do przodu. W tej pozycji najefektywniej zostaje spalana tkanka tłuszczowa z ramion i przedramienia, szyi oraz całego grzbietu.
Wzmocnione i ujędrnione zostają mięśnie grzbietowe oraz przednie i tylne mięśnie ramion i przedramienia.