Jak ćwiczyć na Vacu Activ?

Zalecany cykl to 10-20-30 zabiegów. Ilość jest zależna od grubości tkanki tłuszczowej i poziomu rozwoju cellulitu.

Czas trwania zbiegu - 30 minut z podziałem na 3 etapy:
I. etap- organizm potrzebuje czasu na dostosowanie się do nowych warunków otoczenia, dlatego też przez pierwsze 3-4 minuty ustawiamy podciśnienie na kilka mbar.
II. etap- ćwiczyć 20 minut w tempie aktywnego spaceru
III. etap - ponowne przejście do normalnych warunków poprzez zmniejszenie podciśnienia na pozycję wyjściową i po 2 minutach kończymy zabieg. UWAGI


Podczas zabiegu należy:
- Pić systematycznie wodę - w czasie zabiegu organizm potrzebuje około 0,5 litra wody. Celem ćwiczeń nie jest odwodnienie organizmu, tylko dostarczenie mu niezbędnych bodźców, które efektywnie spalają tkankę tłuszczową.
- Utrzymywać tempo ćwiczeń tak, aby puls osoby ćwiczącej wynosił w granicach 120-140 uderzeń na minutę. Chcąc zachować prawidłowe działanie układu limfatycznego, podczas zabiegu nie wolno ćwiczyć w obcisłych spodniach typu legginsy.


Przeciwskazania:
- Choroby serca
- Cukrzyca
- Epilepsja
- Ciąża
- Choroby krążenia
- Menstruacja
- Ciężkie choroby reumatyczne


Zaleca się:
- Przestrzeganie diety beztłuszczowej (unikanie potraw zawierających duże ilości tłuszczu)
- Dzienna ilość płynów 3-4 litry Vacu Activ to specjalistyczne urządzenia łączące zalety wysiłku fizycznego i działania podciśnienia. Urządzenia typu bieżnia lub crosstrainer/steper umieszczone są w szczelnej kapsule sięgającej powyżej bioder.